Jeden błąd i zarobisz okrągłe 0zł na kursie online. Uniknij go!

Podczas tworzenia kursu online popełnisz zapewne wiele błędów, jednak ten przyniesie Ci najwięcej szkód. Warto więc przeczytać do końca.

Błąd ten to niesprawdzenie swojego pomysłu na kurs.

Jeśli idziesz w coś nowego i nie wiesz, jak to się przyjmie, bardzo ryzykujesz. Trzeba koniecznie zorientować się na rynku, czy Twój pomysł jest dobry. Jak to zrobić? Już mówię.

Sposób 1

Stwórz mały produkt, wyzwanie, związane z głównym zamysłem kursu i puść go w obieg za darmo lub za niewielką testową cenę. Np. w grupie Facebookowej. Sprawdź, jak duże będzie zainteresowanie na tym etapie. Dodatkowo tworzysz już sobie małą społeczność, która Cię poznaje i której później będziesz mogła zaproponować swój kurs = optymalizacja działań. Spójrz jak to się pięknie układa.

.

Sposób 2

Zaprojektuj przynajmniej spis treści swojego kursu i zorganizuj przedsprzedaż lub zapis na listę oczekujących. To pozwoli Ci czarno na białym wyliczyć, ile mniej więcej zarobisz. Czy opłaca Ci się zrobić tak duży kurs. Dodatkowa motywacja związana z przedsprzedażą.

Sposób 3

Znajdź grupę osób np. na Facebooku, gdzie wiesz, że znajduje się Twoja własna grupa docelowa i stwórz ankietę. Zapytaj o to czy interesowałby ich taki kurs? Ile by za niego były w stanie zapłacić. Ankiety świetnie się sprawdzają. Szczególnie te Facebookowe (nie zewnętrzne).

Znasz już 3 sposoby na uniknięcie błędu, które JUŻ teraz niskim kosztem możesz wdrożyć!

Działaj!

Szukasz pomocy przy Twojej platformie kursowej lub przy kursie online?

Napisz do mnie na kontakt@monikapalarz.pl lub wypełnij formularz kontaktowy

Zostaw komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *