Przedsiębiorcy mają dużo pracy. Szczególnie ci, którzy prowadzą działalność sami. Muszą ogarniać kilka stanowisk jednocześnie i jeszcze prowadzić marketing w social mediach. Takie są teraz wymagania rynku. Dlatego, kiedy widzą, że polecam wejść z biznesem na TikToka, zastanawiają się, czy warto inwestować czas w TikToka dla biznesu?
Pisałam o tym ostatnio, ale powtórzę… Coraz więcej marketerów i przedsiębiorców mówi i wchodzi na Tik Toka. To miejsce, gdzie naprawdę są ogromne możliwości. A o tym, czy warto inwestować czas w TikToka dla biznesu mówię w dzisiejszej transmisji live.
Powtórkę znajdziesz na końcu tego wpisu w wersji wideo.
Czego dowiesz się z nagrania?
- Czym jest TikTok?
- Dla jakiej branży sprawdzi się TikTok?
- Czy na TikToku można sprzedawać farmaceutyki lub suplementy diety?
- Jakie ogólnoświatowe (i nie tylko) firmy są już na TikToku?
- Kto wyznacza trendy w marketingu?
- CZY WARTO INWESTOWAĆ CZAS NA TIKTOKA DLA BIZNESU?
Obejrzyj moje nagranie na końcu tego wpisu i zostaw poniżej komentarz.
Może masz jakieś pytania na temat TikToka dla biznesu? A może na temat samego biznesu lub sprzedaży?
🧡 Masz już profil na Tik Toku i publikujesz tam (choćby od czasu do czasu)? Pobierz BEZPŁATNY audyt swojego konta:
https://monikapalarz.pl/zapis-audyt-tik-tok/
🧡 Chcesz sprzedawać na Tik Toku tak, jak ja i moje klientki? Zajrzyj do szkolenia:
https://monikapalarz.pl/szkolenie-jak-prowadzic-konto-biznesowe-na-tik-toku-by-pozyskiwac-klientow/
🧡 Potrzebujesz indywidualnej porady, co do efektywności profilu Twojej firmy na Tik Toku?
https://monikapalarz.pl/konsultacje-tik-tok/
🧡 Myślisz o szkoleniu dla swoich pracowników z prowadzenia profilu na Tik Toku dla Twojej firmy? Napisz do mnie na:
🧡 Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, napisz do mnie na:
Dodaj komentarz