Tworzysz ręcznie własne produkty? Może przemknęła Ci myśl przez głowę: ,,czy warto promować rękodzieło na Tik Toku”?
W rozmowie z Marzanną udowadniam, że jak najbardziej — warto!
Rękodzieło jest ewenementem na rynku sprzedaży. Ktoś powie ,,małe, a drogie”. Od razu mam ochotę odpowiedzieć ,,to zrób to sam i porozmawiamy”.
Wielu rękodzielników nie potrafi sprzedawać swoich produktów. Boi się nagrywać ,,wideł” (to po mojemu ,,wideo” w liczbie mnogiej. Łatwiej się wymawia). Obserwuję to nagminnie.
Za to Marzanna nie boi się nowości i powoli, w swoim tempie, podbija świat social mediów. Zaczęło się od dwóch najbardziej znanych platform społecznościowych, aż przyszedł czas na Tik Toka.
I właśnie o tej drodze rozmawiałam z Marzanną w pierwszym spotkaniu z cyklu ,,Tik Tok dla biznesu — Monika Pałarz”.
Marzanna jest właścicielką marki ,,Velvet bags”. Szyje niesamowite, wyraziste torebki. Dla wyrazistych kobiet.
Obejrzyj nasze spotkanie i zostaw komentarz pod tym wpisem.
Może masz jakieś pytania na temat Tik Toka dla biznesu?
🧡 Masz już profil na Tik Toku i publikujesz tam (choćby od czasu do czasu)? Pobierz BEZPŁATNY audyt swojego konta:
https://monikapalarz.pl/zapis-audyt-tik-tok/
🧡 Chcesz sprzedawać na Tik Toku tak, jak ja i moje klientki? Zajrzyj do szkolenia:
https://monikapalarz.pl/szkolenie-jak-prowadzic-konto-biznesowe-na-tik-toku-by-pozyskiwac-klientow/
🧡 Potrzebujesz indywidualnej porady, co do efektywności profilu Twojej firmy na Tik Toku?
https://monikapalarz.pl/konsultacje-tik-tok/
🧡 Myślisz o szkoleniu dla swoich pracowników z prowadzenia profilu na Tik Toku dla Twojej firmy? Napisz do mnie na:
🧡 Jeśli masz jakiekolwiek pytania lub wątpliwości, napisz do mnie na:
Dodaj komentarz